Saturday, September 5, 2009

NIKE DUNK LOW PREMIUM SB "TOXIC AVENGER" @ SHOWROOM

The Nike Dunk SB Toxic Sea Robin, formerly known as the Toxic Avenger, is now available at SHOWROOM. The shoe takes influence from the toxic Sea Robin fish.The shoe has an all leather upper and clear green outsole, with various shades of red to match the tone of the aforementioned fish.
NIKE 2009年8月发布但仍未上市的滑板鞋系列也许是对目前我们所处的日益恶劣的环境的一种诠释。因此被成为“毒海罗宾”或是“危险的复仇者”。该鞋设计概念出自1984年后风靡一时的 (毒魔复仇 Toxic Avenger) 电影是美国80年代颇具争议的恐怖超级英雄电影,该鞋使用的颜色正是《复仇者》的样子,包括褐、浅褐、毒绿、橄榄绿和粉红等。该鞋由黄褐色鞋帮及深棕色鞋面构成,橙红色的Swoosh很是醒目。嫩黄色的中底及鞋舌后跟的点缀,有种奶油黄的美味,而鞋底则采用了看起来像有毒的氖气一样的绿色透明大底。这样的色彩搭配不禁使人想起从油轮漏油的海里打捞起来的已经生锈的物品残骸,但同时,它们也传达着人们对此非常感兴趣的态度。本鞋已經在吉隆坡时代广场6楼 SHOWROOM 商店限量登场贩售.



红色鞋带会不会比较好看呢?

不是我的,是来自国外的SB迷!!

Not mine Pictures, this is a madness pick up from EKjustIN95!!



SHOWROOM : 06-80, Berjaya Times Square, Kuala Lumpur, Malaysia

1 comment: